niedziela, 17 stycznia 2016

3x LIEBSTER BLOG AWARD !!!

Chciała bym bardzo mocno podziękować Veronice Hunter ( To love is to destroy, and that to be loved is... ) za nominację do LBA! Jest to moja pierwsza nagroda na tym blogu, który w sumie dopiero zaczęłam. DZIĘKUJE ŚLICZNIE :*
Pytania od Veronici :

1. Dlaczego akurat ta tematyka bloga?
- Tematyka powstała, dlatego, że ubóstwiam Dary Anioła i twierdziłam też, że umieszczenie bohaterów w innych czasach będzie dobrym pomysłem ;).
2. Bez jakich trzech książek/książkowych serii nie mógłbyś/abyś żyć?
- Dary Anioła <3 Diabelskie Maszyny :D Cienie Nevermore.
3. Skąd czerpiesz inspiracje do dalszego pisania?
- Mnóstwo filmów i książek, pomagają mi na różne, nowe pomysły
4. Wyobrażasz sobie czasami zakończenie bloga?
- hmmm... Jeszcze o tym nie myślę, bo dopiero zaczęłam ;)
5. Ile masz książkowych mężów :D???
- Paru mam ;) Jace Herondale ( to na pewno <3 ) Will Herondale, Stefan Salvatore, Damon Salvatore, Jacob Black, Gale Hawthorne, Jonathan Christopher ( *Sebastian* ) Morgenstern,
6. Najgorsza książka jaką w życiu czytałeś/aś?
- Trudno powiedzieć :/ hmmm... 
7. Jak wygląda twój idealny obiad nad dziś?
- Tajskie jedzenie i lemoniada :3
8. Pisanie to twoje pasja czy hobby?
- Na moim innym blogu było to Hobby, lecz pisanie tego bloga stało się dla pasją.
9. Kim chciałbyś/łabyś zostać w przyszłości? Dlaczego?
- Od małego chciałam zostać pisarką. Siedzieć sobie spokojnie w domciu i robić coś co Cię inspiruje :3
10. Jak brzmi/ą twoje motto/a życiowe?
- Spełniaj swoje marzenia za wszelką cenę. 
- Bądź sobą i nie przejmuj się opinią innych.
11. Jak brzmi jeden z twoich ulubionych i najbardziej znaczących dla ciebie cytatów?
- Barely Beating Heart 


Bardzo dziękuje za kolejną nominację do LBA !! Tym razem zawdzięczam to Voodoo Doll ( Give Me Love ). Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy.
A o to pytanka od Voodoo'i :


1) Masz postanowienia noworoczne?
- Więcej ćwiczeń, więcej pisania, więcej podróży ;)
2) Ulubiona książka?
- Dary Anioła <3 ( oczywiście :3 ),  Diabelskie Maszyny
3) Od kiedy piszesz?
- Ogólnie piszę od niecałego roku ale tego bloga założyłam nie dawno
4) Ulubiony sport?
- Siatkówka
5) Jaki zespół lubisz najbardziej?
- COUNTERFEIT <3
6) Jaki film ostatnio oglądałaś?
- ,, Dziewczyna w czerwonej pelerynie " ( Drugi raz tak dla przypomnienia xD )
7) Kim chcesz być w przyszłości?
- Zawsze chciałam zostać pisarką. Robić coś co sprawiło by mi przyjemność z mojego zawodu
8) Gdzie chciałabyś wyjechać?
- Jestem zakochana w Anglii, wiec w przyszłości planuje zamieszkać tam na stałe

Trzecia nominację dostałam  ponownie od Veronici Hunter ( To love is to destroy, and to that to be loved... ). Jesteś kochana :* !!

Pytania od Veronici :

1. Twój ulubiony aktor/ka?
- Jamie Campbell Bower, Chloe Moretz
2. Twój ulubiony kolor?
- Niebieski <3
3. Wierzysz w reinkarnacje?
- Gdzieś głęboko, jest to dla mnie ciutka prawdy ;)
4. Co sądzisz o obrazach olejnych?
- Widziałam już dużo i są naprawdę piękne
5. Czy kiedy zapamiętasz swój sen, to sprawdzasz czasami jego znaczenie/a w internecie?
- Nie, ale zazwyczaj opowiadam przyjaciółce o nich :)
6. Co cię zainspirowało do założenia bloga?
- Chyba to, że naczytałam się już dużo opowiadań o podobnej tematyce i pomyślałam, że może ja spróbuje ;)
7. Jak byś ocenił/a mój blog w skali od 1-10?
- 100000 *-* Jest cudowny ! <3
8. Twoja ulubiona pora roku?
- Wiosna
9. Ile książek znajduje się w twojej biblioteczce (możesz wstawić zdjęcie, jeśli chcesz)?
- W sumie to nie dużo, bo większość pożyczam, ale te podstawowe serię są na mojej półce ;)
10. Bez jakiego napoju nie mogłabyś żyć?
- Cola Zero *-* ( uzależnienie ) 
11. Smak miętowy czy truskawkowy?
- Miętowy :3






3 komentarze:

  1. Mam zaszczyt nominować Cię do LBA! Wszystkiego dowiesz się tu:
    http://give-me-love-mortal-instruments.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJE ŚLICZNIE !! :* :3

    OdpowiedzUsuń
  3. UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA, dlatego nominuję cię do LBA! WIĘCEJ: http://the-mortal-instruments-the-otherstory.blogspot.fi/2016/01/4x-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń