sobota, 27 lutego 2016

x2 Liebster Blog Award !

Chciała bym bardzo podziękować za nominacje do LBA <3 Jesteście kochane i naprawdę takie rzeczy mnie od razu uszczęśliwiają. Możliwość uczęszczania w tym całym świecie pisania to super sprawa ! :D


Pierwszą nominację otrzymałam od Pauliny Jej blog :


1) Co jest twoją inspiracją?

- Myzyka, filmy, książki i czasami nawet obserwacja życia codziennego


2) Jaki masz sposób na deszczowy dzień?

- Kawa, dobra muzyka i pisanie rozdziału :3


3) Co sprawia, że się uśmiechasz?

- Moi przyjaciele, mój crush i czytanie komentarzy od was kochani! To na pewno poprawia mi humor :*


4) Od jak dawna piszesz?

- Opowiadanie to o DA pisze od nie dawna, jakieś 3-4 miesiące


5) Kiedy został założony twój pierwszy blog?

- Mój pierwszy blog był okropny xD Założyłam go w wieku ok. 13 lat i gdy go ostatnio przeczytałam to mogę stwierdzić, że moja pisownia na pewno się poprawiła w przeciągu tych kilku lat xD


6) Jakie jest twoje hobby?

- Pisanie, muzyka, czytanie a ostatnio nawet rysowanie


7) Czytasz obecnie jakąś książkę? Jeśli tak to jaką?

- Niestety nie :c Ale czekam na premierę najnowszej książki Stephenie Meyer ,, Życie i śmierć '' oparta na jej powieść ,, Zmierzch " i już nie mogę się doczekać jak dostanę ją w moje ręce :D


8) Masz rodzeństwo?

- Tak, starszego o 8 lat brata :D


9) Twoje ulubione zwierzę?

- Pies


10) Złapałaś kiedyś motyla?

- Pewnie próbowałam w dzieciństwie i kiedyś się dobrze zastanowię to chyba mi się udało :)


11) Co sprawia Ci najczęściej przykrość?

- To jak ludzie są dla siebie okrutni, różne zachowania moich znajomych w szkole po których wątpię w dalszą znajomość :/




Druga nominację otrzymałam od Córki Lilith Jej blog :


1) Jakie najbardziej lubisz zwierzątko?

- Psiaki :3


2) Do jakiej chodzisz szkoły?

- Do 2 klasy LO im.Józefa Wybickiego


3) Jeśli mogłabyś wydać książkę, jaka by to była?

- Fantasy połączona z romansem


4) Ile masz prawdziwych przyjaciół?

- Małą grupkę, ale naprawdę szczerych przyjaciół. Łącznie to mam 6 prawdziwych przyjaciół


5) Masz jakieś zwyczaje? Jeśli tak to jakie?

- Chyba tylko jedno. Od razu po przebudzeniu sięgam po komórkę i nie wstanę dopóki nie sprawdzę wszystkich stron itp. Ale to chyba duża liczba osób tak robi xD


6) Ile rozdziałów zostało do końca twojego bloga?

- wow, trudno powiedzieć, bo mam na razie dopiero 14 rozdziałów. Ale nie zamierzam tak szybko skończyć xD


7) Czy zamierzasz założyć nowego bloga?

- Jak na razie nie, ponieważ nie wiem, czy będę w stanie oba prowadzić dosyć regularnie. Chodź myślałam o następnym blogu też o DA ale jak już mam to zrealizować to zrobię to bliżej wakacji


8) Jakiego rodzaju czytasz książki?

- Setki fantasy ale zdarzają się pojedyncze romanse, detektywistyczne, horrory


9) Jaka była twoja pierwsza książka, którą przeczytałaś z ochotą?

- Hmmm może nie pamiętam dokładnie która była pierwsza, ale jedną z pierwszych był Zmierzch


10) Jeśli można by było stworzyć własny świat, jak wyglądałby twój?

- Ciekawe pytanie! :D Świat jako naturę przypominał by jak z filmy ,, Avatar " . Na świecie nie byli by tylko ludzie ale stworzenia nadprzyrodzone a ja była bym oczywiście nephilim :D A zamiast śmierci odpływało by się do szarej przystani jak we ,, Władca Pierścieni '' xD


11) O czym zazwyczaj myślisz, gdy piszesz rozdział?

- Zazwyczaj układam sobie podczas pisania, kolejne rozdziały by dobrze grały z tym co obecnie piszę .


To już koniec pytań. Jeszcze raz bardzo wam dziękuje za nominację! :D



Jeśli chodzi o kolejny rozdział na blogu to jest w trakcie pisania i postaram się go wstawić max do środy :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz