poniedziałek, 1 lutego 2016

x2 Liebster Blog Award !!

Dziękuje ślicznie za nominacje do LBA !!! Zawdzięczam to Clary Herondale i Mania Maja


Pytania od Clary :

1) Masz przyjaciela/przyjaciółkę? A może Parabatai?
- Mam moją najukochańszą parabatai, wariatkę moją <3 *-* i Małe grono, naprawdę szczerych przyjaciół :3

2) Co lubisz najbardziej robić w wolnym czasie?
- Pisać rozdziały na moim blogu, słuchać muzyki. moja najczęstsza czynność nocami ;)

3) Ulubione danie/przekąska?
- paluszki *-* ( uzależniające )

4) Ulubiony przedmiot w szkole?
- ANGIELSKI <3

5) Masz Swojego ulubionego bohatera książkowego? Jeśli tak, to dlaczego go/ją lubisz?
- Musi to być na pewno Jace <3 Kocham go za jego urok osobisty, charakter, dowcipność, sarkazm
I jeszcze Stefan Salvatore. Kocham jego sposób kochania Eleny, jaki jest delikatny i szczery i zawsze docenia jej decyzje :3 Stelena forever <3 Clace always and forever <3

6) Wolisz książki papierowe czy e-booki?
- Sercem jestem z papierowymi

7) Nike czy Adidas?
- Nike!

8) Góry czy Morze?
- I to i to

9) Miasto czy wieś?
- Miasto a w szczególności Londyn :D

10) Seriale czy filmy?
- OBA! :>

11) Kochasz swoje życie? Jeśli tak, to za co, a jeśli nie to czemu?
- Próbuje poukładać sobie wszystko na nowo, bo ostatnio miałam wiele nieprzyjemnych sytuacji. Ale pisanie mi bardzo w tym pomaga i rozluźnia i spotykam tu ludzi, którzy naprawdę sprawiają, że wreszcie się uśmiecham, jak czytam te wasza wszystkie komentarze <3 :* PS: Dziękuje wam za to!

A teraz pytania od Manii :

1) Ulubiona książka/seria książek?
- Dary Anioła <3 Kroniki Bane'a :3

2) Pisanie to twoje hobby, czy pasja?
- Na początku było to moim hobby, ale szybko stało się pasją *-*

3) Dlaczego ta tematyka bloga?
- Uwielbiam tworzyć nowe historie Clary i Jace'a i ogólnie wszystkich bohaterów DA *-* A spodobały mi się ostatnio czasy wiktoriańskie, wiec tak jakoś wyszło ;)

4) Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
- Z tym konkretnym blogu, to chyba z tego, że czytałam dużo blogów o bardzo podobnej tematyce i pomyślałam, że ja też spróbuje

5) Ulubiona piosenka?
- hmm... Trudne pytanie... Na pewno ,, Letter To The Lost " - Counterfeit
                                                            ,, Monster " - Ruelle

6) Bez czego nie potrafisz żyć?
- Bez muzyki i filmów *-*

7) Czarny, czy biały?
- Czarny

8) Kim chcesz zostać w przyszłości?
- Może pisarką ;)

9) Ulubiona postać książkowa?
- Jace Herondale <3 i Stefan Salvatore *-*

10) Skąd czerpiesz inspiracje?
- z innych blogów, filmówi serialów a nawet z niektórych piosenkę!

11) Ulubiony cytat?
- ,, żyj dla siebie i nie pozwól by ktoś zawładnął twoim światem " w sumie to właśnie go wymyśliłam ale ten cytat opisuje mnie

Jeszcze raz dziękuje za te nominacje ! Na prawdę dużo dla mnie znaczą i zachęcają do dalszego tworzenia

PS: Nowy rozdział powinien pojawić się w przeciągu 3 dni. Jestem teraz na wyjeździe ale nie zapominam o was ;)

1 komentarz:

  1. Witaj! Zaciekawiła mnie twoja historia i na pewno czekam na więcej! Może chciałabyś wejść i przeczytać początki mojego nowego opowiadania postapokalipytcznego o budowie i narracji jakiej nie znajdziesz nigdzie indziej? To historia dziewczyny, której niełatwe życie staje się jeszcze trudniejsze. Brzmi jak banał, nie? Zapewniam Cię, że u mnie wszystko jest jedyne w swoim rodzaju.

    Zapraszam do czytania i zostawienia kilku słów opinii! Pozdrawiam!

    http://oczy-w-ogniu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń