czwartek, 11 sierpnia 2016

2x LBA




Dziękuje ślicznie za kolejną nominacje do LBA. Szczególne podziękowania wysyłam Demonice Edomu ( JEJ BLOG ) i Ms. Veronica ( JEJ BLOG ) . Jesteście kochane :* I dziękuje za czytanie tych moich wypocin xD <3











Nominacja od D.E 


Mam do napisania 5 ulubionych filmów powstałych na podstawie książki :




1. Dary Anioła : Miasto Kości

2. Zmierzch : Księżyc W Nowiu

3. Niezgodna

4. Władca Pierścieni

6. Igrzyska Śmierci : W Pierścieniu Ognia







Nominacja od Ms.V

Proszono mnie do wymienienia 2 - 5 książek, które w jakiś sposób zmieniły moje życie :




1. Dary Anioła, a w szczególności Miasto Niebiańskiego Ognia <3

2. Diabelskie Maszyny

3. Władca Pierścieni




Dziękuje wam jeszcze raz za nominację. Kocham was wszystkich <3 !!! Zwłaszcza, że niektóre blogerki, które mnie nominują były już wcześniej dla mnie inspiracją :3


I także dziękuje za 25,430 WYŚWIETLEŃ !! *-* !!




A kolejny rozdział powinien pojawić się bardzo szybko. Może dodam dziś, późno w nocy więc będziecie mieli okazje przeczytać go już jutro :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz