poniedziałek, 11 lipca 2016

2x LBA



Dziękuje za kolejne nominacje do LBA! Jesteście wspaniali! <3




Pierwszą nominację dostałam od Mania Maja ( JEJ BLOG )


Dostałam do napisania 11 polecanych przeze mnie książek/trylogii/sag



1.Dary Anioła

2. Diabelskie Maszyny

3. Kroniki Bane'a

4. Duma i Uprzedzenie

5. Zmierzch

6. Metro 2033

7. Przygody Sherlocka Holmesa - Arthur Conan Doyle

8. Niezgodna

9. Cienie Nevermore

10. Ten jeden dzień

11. Pamiętniki Wampirów







Kolejną dostałam od Pauliny Patrycji ( JEJ BLOG )




1. Twoje ulubione książki

- UP



2. Twój ulubiony serial?

- TVD, TO, Gotham, The Big Bang Theory, Reign



3. Ulubiona piosenka

- Letter To The Lost - Counterfeit



4. Gdzie spędzasz wakacje?

- Na działeczce :3 Jade do Krakowa, i może uda mi się do Londynu



5. Jakie masz największe marzenie

- Zdobyć VIP na Counterfeit i wyprowadzić się z Polski



6. Ile średnio piszesz rozdział tak, aby być z niego zadowolonym?

- Nie mam konkretnego czasu ustalonego... Jak mogę to próbuje przedłużać na wypadek, jak wpadnę na coś fajniejszego



7. Ulubiony deser?

- Lody lub mrożona kawa



8. Góry czy morze

- Oba! *-*



9. Ulubina pora dnia i roku?

- Noc, wiosna



10. Blog ff, który w jakiś sposób zagłuszył pustkę po zakończeniu czytania ulubionej książki

- Już zakończony ale wtedy byłam z nim na bieżąco! GORĄCOOO POLECAM! <3 ---> BLOG



11. Kim chciała byś zostać w przyszłością

- Pisarką albo scenografką xD

Tym razem nikogo nie nominuje, mam nadzieję, że się nie obrazicie ;)



Następny rozdział jest w trakcie pisania, bo jest dosyć znaczący, więc wole nad nim popracować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz