piątek, 13 maja 2016

Liebster Blog Award !!! *-*

Dziękuje za nominację do LBA od Izzy Shadowhunter ( BLOG ) :* !!! 

Do napisania dostałam 15 ciekawostek o sobie 

1) Jestem potwornym leniem

2) Przyszedł w moim życiu taki czas, że nie mogę już oglądać Darów Anioła, ponieważ za każdym razem płacze na tym filmie i doprowadza mnie do załamki, kiedy wiem, że już nie zobaczymy naszego Clace w takim składzie :c

3) Gdy wpadam na pomysł co do rozdziału, zapisuje go zazwyczaj w notatkach na mojej komórce :)

4) Na egzaminie gimnazjalnym napisałam w rozprawce argumenty o Darach Anioła i dostałam max punktów xD

5) Przez ponad 9 lat byłam w chórze

6) Jestem wielką maniaczką filmową

7) W przyszłości zamierzam zamieszkać w Londynie

8) Mam znajomego, który wygląda w 100% jak Jace z filmu ( Jamie <3 ) i ubiera się jak łowca :D

9) Marze by zostać pisarką

10) Nie umiem żyć bez muzyki!

11) Za rok mam już maturę O.O

12) Chciała bym studiować psychologie xD

13) Moim celem w życiu do spełnienia jest wycieczka po Nowej Zelandii

14) Mojego następnego psa chce nazwać Klaus xD TVD, TO ; fani Klausa łączyły się! :D

15) W czerwcu wybieram się na koncert Counterfeit <3 Kocham ten zespół i szczerze polecam!

To na tyle faktów o mnie... 

Ode mnie macie do napisania...

7 RZECZY, KTÓRE WYWOŁUJĄ U WAS UŚMIECH!



NOMINUJE :

- Aley Morgenstern ; Nieznana Historia Clary


- Lady Herondale ; Dary Anioła. Inna historia

Wera & Ala ; Bo kochać to niszczyć


UWAGA !!! Prosiła bym o poinformowanie, jak uzupełnicie nominację, w komentarzach pod tym postem ;)


2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za nominację, już odebrałam ;** T U T A J: http://the-mortal-instruments-the-otherstory.blogspot.fi/2016/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale trafiłam xD Nominowałam cię do LBA! Więcej info: http://ukrytetajemnice.blogspot.com/2016/05/lba.html

    OdpowiedzUsuń