środa, 6 kwietnia 2016

2x Liebster Blog Award



Bardzo dziękuje Cold Dark Girl i Ms.Veronica za nominacje do LBA ! <3 




Cold Dark Girl podarowała mi 11 faktów o mnie ;)





1) Jestem zakochana w Darach Anioła i Diabelskich Maszynach <3


2) Moimi ulubionymi serialami są The Vampire Diares, Teen Wolf, Gotham, The Originals <3

3) Pisanie jest moją pasją, którą ciągle rozwijam

4) Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest angielski

5) Mam już 18 lat a nadal uwielbiam Disney xD

6) Czerwiec jest moim ulubionym miesiącem

7) Ponieważ wybieram się wtedy na koncert Counterfeit ( gdzie członkiem zespołu jest nasz kochany, filmowy Jace )

8) Shippuje Clace filmowe, Malec serialowe

9) Moją ulubioną piosenką jest wciąż ,, Letter To The Lost " by Counterfeit *-*

10) Uwielbiam podróżować

11) Planuje na wakacje, stworzyć następnego bloga o podobnej tematyce, lecz tym razem zostanę przy czasach współczesnych ;)




Pytania od Ms.Veronica :

1) Czy ktoś wie o twoich umiejętnościach pisarskich, czy blog jest twoją tajemnicą?

- Wiedzą o nim na razie najbliżsi przyjaciele, lecz co raz chętniej dziele się nim z innymi

2) Jaką piosenkę byś w tej chwili poleciła?

- ,, Letter To The Lost '' ~ Counterfeit <3 *-*

3) Co Cię zmotywowało do założenia bloga

- Tematyka darów anioła i pasja do historii a zwłaszcza do tych czasów ( wiktoriańskich )

4) Który przedmiot szkolny najbardziej Cię interesuje? dlaczego?

- Angielski :D Chętnie podróżuje i zamierzam zamieszkać w przyszłości w Londynie wiec...

5) Blog to twoje hobby czy pasja?

- Po pewnym czasie stało to się moją pasją

6) Na jakim instrumencie chciałabyś się nauczyć grać?

- Pianino albo skrzypce

7) Co sądzisz o kupowaniu używanych książek ( internet, antykwariat )?

- Nic do tego nie mam, ale to nie dla mnie. Ja musze mieć wszystkie nówki ;)

8) Co Cię motywuje do dalszego pisania? Dlaczego?

- Wasze komentarze! :D I do momentu jeśli sprawia mi to przyjemność będę pisała. Nawet jak nikt nie będzie się interesował moim blogiem, to jest dla mnie możliwość, by zapomnieć o wszystkim i schować się we własnym świecie.

9) Owoce czy słodycze?

- słodycze xD

10) Cukier czy miód?

- Żadne :P

11) Las, góry, czy morze?

- Las :3

1 komentarz:

  1. Nominuję cię do LBA! MORE: http://the-mortal-instruments-the-otherstory.blogspot.fi/2016/04/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń