sobota, 12 marca 2016

Urodzinki i ujawnienie kawałka rozdziału !!



Witajcie kochani ! <3



Miałam plany, by dziś wstawić kolejny rozdział ale niestety nie dam rady.

Dziś obchodze moje 18 urodziny i mam zalatany dzień :D

Postaram się wstawić go jutro albo na początku tygodnia ;)


By nie zostawiać was z niczym to pokażę wam skrawek rozdziału ;)






- Miał na imię Lorenzo - Powiedziała Clary - Skradł mojego pierwszego całusa - Rzekła z uśmiechem, gdy przypomniała sobie dawne czasy

- Tak? I co się z nim stało? - Odparł pospiesznie Jace, z ponurą miną, którą Clary od razu zauważyła, ale nie skomentowała tego i zostawiła to dla siebie

- Byliśmy młodzi i zakochani, ale zaczeliśmy dorastać i oboje poszliśmy w dwie różne strony - Oznajmiła - Ja zostałam u boku rodziny w Idrysie a on wyjechał do Włoch skąd pochodził by odnaleźć ojca - Oznajmiła - Żadnego listu, żadnego znaku życia... Poprostu zniknął z mojego życia - Stwierdziła posmutniając

- Więc nie był zbyt odpowiedzialny, jęśli ,jak twierdzisz, Cię kochał - Odparł sarkastycznie Jace

- Nie znałeś go. Był delikatny, romantyczny, miał dobre maniery i był świetnym łowcą - Przyznała

- Napewno nie lepszym ode mnie - Powiedział dumnie blondyn

- Twoja pewność siebie, co raz bardziej mnie zaskakuje Panie Herondale - Rzekła z uśmiechem

- Jeszcze nie jednym Cię zaskoczę Panno Morgenstern...

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego !
    Dużo weny ! Czekam z niecierpliwością na nexta ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego! Dużo weny! Pomysłów! Spełnienia marzeń! Poczekam na nexta, który zapowiada się naprawdę niesamowicie, a tym czasem idź świętuj! W końcu 18 ma się tylko raz w życiu ;D

    OdpowiedzUsuń