czwartek, 9 czerwca 2016

4x Liebster Blog Award!!

Jesteście wspaniali! :D Tym razem przychodzę do was z aż 4 nominacjami do LBA *-* <3 Chciała bym bardzo podziękować tym co czytają to niedorzeczne opowiadanie xD
Nominację dostałam od kochanych blogerek, do których zostawiam linki :

                                        - A. Fairchild. Herondale ( JEJ BLOG )

                                        - Demonica Edomu ( JEJ BLOG )

                                        - Ms.Veronica (JEJ BLOG )

                                        - Clarissa Fairchild ( JEJ BLOG )

Pytania od A. Fairchild. Herondale :

1) Pies czy kot?
- Pies

2) Muzyka czy malarstwo?
- Muzyka

3) Śpiew czy taniec?
- Taniec

4) Leń czy sportowiec?
- Pół na pół xD

5) Mieszkam w : Domu jednorodzinnym

6) Język obcy który znasz?
- Angielski, niemiecki i trochę włoski

7) Język który chce się nauczyć?
- Japońskiego *-*

8) Twoje marzenie?
- Jedno już się  niedługo spełni bo wybieram się na koncert Counterfeit <3 A moje marzenie do spełnienia to wyprowadzka do Londynu i długa wycieczka po Nowej Zelandii 

9) Włosy krótkie czy długie?
- Krótkie!

10) Kolczyk czy tatuaż?
- Tatuaż :3


Pytania od Demonica Edomu :

1) Ile masz lat?
- 18

2) Twój ulubiony film?
- Nadal Miasto kości :3 A na ten moment jeszcze Gladiator

3) Twoja reakcja na pierwszy komentarz?
- ,, OMG to ktoś czyta?! '' xD tak w skrócie... A tak na poważnie, to byłam w szoku, że pierwszy komentarz był tak pozytywny! Sądziłam, że mnie zjedziecie, za pisownie, wygląd... cokolwiek xD A tu taka niespodzianka :D

4) Masz jakieś zainteresowania? 
- Od kąt zaczęłam oglądać serial ,, Reign '' zainteresowałam się ponownie historią. 

5) Twoje ambicję?
- Moją ambicją jest by wynieść się z tego kraju i dostać dobrą pracę za granicą xD

6) Ulubiony napój?
- Cola zero z cytryną

7) Ulubiony smak lodów?
- Cytrynowe i czekoladowe

8) Twoje największe marzenie?
- Mieszkanie w Londynie

9) Ulubiona potrawa?
- Oj trudne xD Napewno tajskie jedzenie :D

10) Na czym Ci się najlepiej pisze?
- Na notatkach w moim iphone'e xD a potem dopiero przenoszę to na laptopa

11) Ile masz blogów?
- 2 


Pytania od Ms. Veronica :

1) Trzy przedmioty bez których nie mogła byś żyć?
- komórka, książka, portfel xD

2) Jakie trzy rzeczy, zrobiłabyś mając magiczną różdżkę?\
- Sprawiła bym, że Jamie Campbell Bower byłby moim sąsiadem i przyjacielem xD Że wszędzie bym miała wejściówki VIP, na każdą imprezę, nawet te zagraniczne. I uszczęśliwiła bym mojego przyjaciela, który zdążył już mieć sporo nieprzyjemności w życiu :/

3) Jakie gatunki filmów lubisz najbardziej oglądać?
- horrory i fantasy

4) Z jakich dwóch powodów piszesz bloga
- Chce mieć jakieś hobby i po przeczytaniu dużej ilości opowiadań, stwierdziłam, że ja też mogę to zrobić :)

5) Twoje ulubione seriale?
- The Vampire Diares, The Originals, Teen Wolf, Reign, Gotham

6) Twoje ulubione owoce?
- Czereśnie, truskawki, granat

7) Gdzie chciałabyś pojechać w te wakacje i dlaczego?
- Do Berlina, ponieważ zawsze ciekawiła mnie ich kultura i do Londynu, bo po prostu kocham to miasto!

8) Co czyni Cię dziwną w oczach innych?
- Moje uzależnienie od filmów i to jak fascynuje się niektórymi rzeczami a inni nie wiedzą o czym ja wgl mówie xD

9) Moja ulubiona potrawa?
- Prawdopodobnie coś tajskiego ;)

10) W czym jesteś dobra? 
- Jestem dosyć silna jak na dziewczynę, Jestem sprytna, więc potrafie sobie poradzić w każdej sytuacji

11) Gdybyś wybrała 10 000 zł, na co byś przeznaczyła pieniądze?
- Pewnie na wyjazd do Nowego Yorku. Wykupiła najlepszy hotel i niczego sobie nie odmawiała.


Pytania od Clarissa Fairchild :

1) Twoja ulubiona piosenka?
- ,, Letter To The Lost '' ~ Counterfeit

2) Ulubiona bajka z dzieciństwa?
- Prawie wszystki z Disney :D Ale najbardziej to ,, Śpiąca Królewna " ,, Piotruś Pan ''

3) Twoje przezwisko z młodszych lat? 
- Nie miałam xD

4) Bez czego nie możesz wyjść z domu?
- Komórki i portfela 

5) Masz Jakieś zwierzę? Jak tak to jakie i jak się wabi?
- 2 labradory. Kremowa suczka wabi się Zorka a brązowy pies wabi się Indiana ( Że niby Indiana Jones xD )

6) Czytasz obecnie jakąś książkę? Jeśli tak to jaką?
- Wszystko zostawiłam sobie na wakacje ;) Ale poczytuje sobie wieczorem kilka stron Dumy i Uprzedzenie

7) Jaką książkę możesz polecić?
- Oczywiście całe DA. I ,, Cienie Nevermore "

8) Zakochałaś się kiedyś?
- W sierpniu minie dokładnie rok od dnia w którym się zakochałam w chłopaku, z którym się spotykałam ale niestety nieprzyjemnie się rozstaliśmy :c

9) Jakie lody lubisz najbardziej?
- Czekoladowe i cytrynowe

10) Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak to jaki?
- Jeszcze rok temu chodziłam na siatkówkę a teraz to od czasu do czasu robie sobie trening w domu na macie.

11) Ulubiony piosenkarz lub piosenkarka
- Sam Smith, Jamie Campbell Bower z Counterfeit <3

To by było na tyle. Dziękuje wam kochane za pytania :* 


Moje pytania:

1. Jak długo piszesz bloga?
2. Co Cię inspiruje do pisania?
3. Czy twoi znajomi/ rodzina wie o twoim blogu?
4. Co byś pierwsze zrobiła, gdy byś dowiedziała się, że twoje opowiadanie, będzie wydane jako książka?
5. Twoje plany na wakacje?
6. Twoja ulubiona piosenka/i?
7. Twój ulubiony napój na lato?
8. Jakim zwierzęciem chciałabyś być?
9. Jaką sławną osobę chciała byś poznać?
10. O czym był twój ostatni sen?

O to pytania ode mnie :) Nominuje :




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz