czwartek, 2 marca 2017

UWAGA!!!

Strasznie mi przykro, że nie dostajecie ostatnio żadnych wpisów i rozdziałów. Aktualnie piszę do was z komórki, ponieważ mój laptop już od ponad półtora miesiąca jest w naprawie. Nie moge zyskać żadnych informacji, kiedy będzie gotowy. Podejrzewam również, że laptop już kompletnie padł i będę musiała kupić nowy. Mam tylko nadzieje, że moje zapiski zostaną odzyskane bo mam tam 2 rozdziały w wyprzedzeniu dla was. Naprawdę nie chciałabym stracić tych materiałów więc trzymajcie kciuki! :*

Mam nadzieje, że jak najszybciej do was wrócę!!! <3

2 komentarze:

  1. Rozumiemy i będziemy czekać tyle ile trzeba a ja już na pewno <3 kocham tego bloga i co dzień wchodzę sprawdzić czy pojawił się rozdział :)
    Pozdrawiam i czekam na rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy dodasz kolejny rozdział?
    Niemoge się doczekać Clace i Jonatan i Izzy
    Bardzo czekam na tą księgę

    OdpowiedzUsuń